Lista wszystkich obiektów. Kliknij na jeden z nich, aby przejść do karty obiektu. Tematy umożliwiają selekcję eksponatów według kategorii pojęciowych. Po prawej stronie możesz zmienić ustawienie widoku listy.
Poniższe zestawienie ukazuje powiązanie między eksponatami w sposób niestandardowy. Punkty oznaczają eksponaty, a łączące je linie to powiązania między nimi według wybranych kategorii.
Wpisz daty krańcowe do okienek, aby wybrać interesujący Cię okres na osi czasu.
- Autor Aliska Lahusen
- Czas powstania 2. poł. XX w.
- Wymiary wysokość: 20 cm, długość: 20 cm, szerokość: 5 cm
- Numer inwentarzowy MSITJM0350
- Muzeum Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
- Dostępność czasowo niedostępny
- Tematy wyrzeźbione
- Technika polerowanie, lakierowanie
- Materiał drewno, płótno, laka
- Data pozyskania 2009, dar Aliski Lahusen
- Prawa do obiektu Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
- Prawa do wizerunków cyfrowych wszystkie prawa zastrzeżone, Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
- Digitalizacja RPD MIK, projekt Wirtualne Muzea Małopolski Plus
- Tagi Japonia , rzeźba , 3D plus , WMM Plus , © wszystkie prawa zastrzeżone
Czy dotykaliście kiedyś pięknego przedmiotu wykonanego z laki? Są idealnie gładkie, zmysłowe. Takie są też minimalistyczne prace Aliski Lahusen. Użyta do ich powstania laka jest jednym z najbardziej wyrafinowanych japońskich tworzyw. Celowo wykorzystana przez artystkę, nadaje jej rzeźbom mistyczny charakter.
WięcejCzy dotykaliście kiedyś pięknego przedmiotu wykonanego z laki? Są idealnie gładkie, zmysłowe. Takie są też minimalistyczne prace Aliski Lahusen. Użyta do ich powstania laka jest jednym z najbardziej wyrafinowanych japońskich tworzyw. Celowo wykorzystana przez artystkę, nadaje jej rzeźbom mistyczny charakter. Nakładana w skupieniu, warstwa po warstwie, laka polerowana jest z największą delikatnością. Abstrakcyjne, choć nazwane, lustra są tajemnicze i metaforyczne — piękne w swoich klasycznych kształtach koła i kwadratu.
Opracowanie: Katarzyna Nowak (Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha), Redakcja WMM, © wszystkie prawa zastrzeżone
Zobacz także stronę autorską Aliski Lahusen.
Ostatnie komentarze: